Online İtibar Yönetimi

Online İtibar yöneitmi, bireyin yada şirketin online ortamdaki itibarının kontrol edilmesi anlamına gelmektedir.
Online İtibar Yönetimi.

Günümüzde sosyal medya ve online üzerindeki tüm platformlar hemen hemen her düşüncenin bir denetimden ya da onay mekanizmasından geçmeden rahatlıkla dile getirebildiği büyük bir mecra haline geldi. Mecra kullanıcıların marka yada bireyler için paylaştığı yorumlar yorum sahibi markalara ve bireylere göz ardı edilemeyecek bir kazanç sağlayabileceği gibi olumsuz yorumlar ; online itibarlarını zedeleyerek zarar verebiliyor.

Online ortamda markanız yada birey olarak sizler hakkında olumlu bir yorum yapıldığında, bu içeriği öne çıkartabilir dolayısıyla online itibarınıza katkı da sağlayabilirsiniz. Olumsuz bir yorum yapıldığında ise doğru yönetim teknikleri ile online itibarınızı koruyabilirsiniz. 

Online itibar yönetimi için aşağıdaki yöntemlerden yararlanarak, hakkınızdaki algıyı olumlu yönde konumlandırabilirsiniz ;

Online Mecra Takibi ; 390 bin web sayfasının marka yada kişisel isminiz için taranarak demografik yapıya bağlı olarak raporlanması.

Sosyal Medya Takibi ; Sosyal Medya üzerinde hakkınızda çıkan tüm yorum ve geri bildirimleirn raporlanması

Sosyal Hesap Kontrolü ; CaanSoft PEOPLE ürünü ile markanıza ait Facebook, Instagram, Youtube ve Google Plus hesapları üzerinde olumsuz içerik kontrolünün yapılması.

Google Anti SEO ; Hakkınızda Google 1.sayfada yer alan gerçek dışı yada olumsuz algı yaratabilecek içeriklerin Anti SEO ile 1.sayfa dışında konumlandırılması.

Daha detaylı bilgi için lütfen bizimle irtibata geçiniz.