Mobil Pazarlama

Dönemin en güçlü mecraları olan TV ve Gazete gibi alanlarda reklam vermek çok yeterli değil artık, 360 derece planlar yapmalı ve mobil mecralara direkt ulaşmalısınız.
Mobil Pazarlama.

72 milyon mobil kulanıcıya ulaşmanın en direkt yolu

Mobil pazarlamanın birçok özellikleri vardır,

  • Sadece mobile özel hedefleme özelliklerini kullanabilirsiniz,
  • Lokasyon
  • Demografik
  • İşletim sistemi
  • Cihaz
  • İlgi alanları
  • Gelir Düzeyi gibi sınıflandırmaları kullanarak doğru tüketiciye ulaşabilirsiniz,
  • Offline reklamların mecburi bütçe yüküne maruz kalmadan bütçenize göre hareket edebilirsiniz

 

CaanSoft ile verilen toplu mesajlaşma, interaktif servisler, mobil pazarlama hizmetleri Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ad ve hesabına verilmektedir